Help-Desk
Végfelhasználóink számára a nálunk vásárolt eszközökhöz 90 napig - a készülék jellegétől függően - ingyenes támogatást biztosítunk.
Vállalatunk a lent felsorolt témákon túl, valamint a 90 nap lejárta után sem hagyja magára ügyfeleit! Szervizünkben jótállási idő alatt és jótállási időn túl is vállaljuk vonalkódtechnikai készülékek (címkenyomtató, vonalkódolvasó, adatgyűjtő, stb.) szervizelését és karbantartását!
Amennyiben az ingyenes help-desk szolgáltatásunk tartalmától eltérő jellegű probléma megoldásában szeretné igénybe venni szervizünk segítségét, azt a mindenkori szervizes óradíjon tudjuk vállalni. Erről további információt a szerviz menüpontban található.
A leggyakrabban felmerülő problémákra videótárunkban talál megoldást
Ingyenes Help-Desk igény bejelentése
Amennyiben igénybe kívánják venni Ingyenes Help-Desk szolgálatásunkat, kérjük töltse ki az alábbi űrlapot! A kitöltéséhez szükségük lesz az eszköz sorozatszámára (serial number) és pontos cikkszámára (part number), illetve garanciális készülék esetén a számlaszámra! Amennyiben segítségre van szüksége a sorozatszám és cikkszám beazonosításához, kattinson erre a linkre!
Az űrlap beküldését követően szervizünk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot!
Ezekben az esetekben kérhet ingyenes Help-Desk segítséget:
Címkenyomtató
- Driver telepítés (Hálózati beállítását nem tartalmazza)
- Címketervező szoftver telepítési segítség (címketerv elkészítését nem tartalmazza)
- Címkenyomtató kalibráció
- Etikett címke és festékszalag konfiguráció beállítása
Vonalkódolvasó
- 0-Ö probléma megoldás (magyar billentyűzethez állítás)
- Auto-Enter küldés olvasás után
Plasztik Kártya nyomtató
- Driver telepítés (Hálózati beállítását nem tartalmazza)
- Plasztik kártya tervező szoftver telepítés (a konkrét kártyatervezést nem tartalmazza)
Blokknyomtató
- Driver telepítés (Hálózati beállítását nem tartalmazza)
Adatgyűjtő, ipari tablet
- Auto-Enter küldés olvasás után
Szoftverek
- Aktiválás (további beállítást, oktatást nem tartalmazza)