Szerviz
Az általunk forgalmazott valamennyi eszköz (címkenyomtató, blokknyomtató, kártyanyomtató, vonalkódolvasó, adatgyűjtő, stb.) szervizét a jótállási idő alatt és után is ellátjuk igény szerint, illetve minden ismertebb típusú vonalkódtechnikai eszköz javítását kérésre elvégezzük. A standard jótállás feltételei, illetve időtartama Gyártótól függően külön költségért bővíthető!
Szerviz igény bejelentése
Amennyiben igénybe kívánják venni szervizszolgáltatásunkat, kérjük, a javítandó eszköz elküldése előtt minden esetben töltsék ki a lenti bejelentő űrlapot! A kitöltéséhez szükségük lesz az eszköz sorozatszámára (serial number) és pontos cikkszámára (part number), illetve garanciális ügyintézés esetén a számlaszámra! Amennyiben segítségre van szüksége a sorozatszám és cikkszám beazonosításához, kattinson erre a linkre!
Az űrlap beküldését követően szervizünk a lehető leghamarabb felveszi Önnel a kapcsolatot!
Jótállási időn belüli javítás
A Webmaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) által forgalomba hozott eszközökre a Gyártó, az által megadott időtartamban és feltételekkel (a hiba típusától függően a Gyártó bevizsgáló központjának eredménye alapján) jótállást vállalhat. Jótállás nem minden termékre vonatkozik, csak azokra a termékekre, ahol a Gyártó azt vállalta.
A jótállás tartalmát, érvényesítésének feltételeit minden esetben a Gyártó határozza meg. Szolgáltató a számlán tünteti fel a jótállással érintett termékekkel kapcsolatos adatokat. Közreműködése keretében Szolgáltató azt vállalja, hogy a részére eljuttatott hibás terméknek a jótállás keretében történő javítása érdekében a Gyártóhoz eljuttatja, intézkedik a javítás, vagy csere elvégzése érdekében.
Szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót, hogy az eszköz leszállításától kezdődően 90 napig rendes munkaidőben (hétfőtől-péntekig, 9:16 óra között) telefonon segítséget nyújt a beüzemelésében, maximum 2 alkalommal és összesen 1 órában. A határidő lejárta után, illetve a beüzemelésen túl igényelt szolgáltatásokra a Szolgáltató minden esetben egyedi ajánlatot ad a Vásárló részére.
Szavatossági, jótállási igények érvényesítése
Kellékszavatossági jogot a Vásárló abban az esetben érvényesíthet, ha a megvásárolt termék már a vásárláskor hibás volt. Ha a termék a vásárlást követően hibásodott meg, abban az esetben a Vásárló, ha annak feltételei fennállnak, a Gyártó által biztosított jótállási jogával élhet. Vásárló szavatossági jog érvényesítéskor köteles megjelölni, hogy kellékszavatossággal, vagy jótállással kíván-e élni, és kellékszavatosság érvényesítése esetén köteles megadni az azt megalapozó bizonyítékokat.
Kellékszavatossági jog érvényesítése esetén a Szolgáltató fent megjelölt elérhetőségein kell jelezni a jogérvényesítést. Szolgáltató ezt követően felveszi a kapcsolatot a Vásárlóval a kellékszavatossági jog érvényesítésével kapcsolatban.
Szolgáltató és Gyártó a jótállás keretében elsősorban a termék javítását vállalja, amennyiben a terméket nem lehet javítani, abban az esetben kerülhet sor a termék cseréjére.
További feltételek
A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!
Szolgáltató garanciális javítást csak az eszköz vásárlását igazoló számla bemutatására végez. A javítást kérő Vásárlónak nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.
A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával. A javítandó eszközön lévő programok és adatok a javítás során részlegesen, vagy teljes egészében elveszhetnek, az ebből keletkező károkért a Szolgáltató és a Gyártó semmiféle felelősséget nem vállal!
A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. Az aktuális szabályzás értelmében a 10-20 napos javítási határidő csak irányadó, bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból) bővíthető.
Jótállási időn túli szervizelés
Felelősségvállalás: A WebMaxx Stúdió Kft. (továbbiakban: Szolgáltató) felelősséget vállal a javításra átvett eszköz és tartozékok legjobb tudása szerinti megjavítására és állagának megóvására, az átvételtől az átadásig. A felelősség nem terjed ki az eszközön található adatok, felhasználói szoftverek, beállítások megőrzésére, valamint az akkumulátorok feltöltött állapotának megtartására.
A készülék átvételének feltételei jótállási időn túli javításra: A bejelentő űrlap kitöltése, valamint a javítást kérő cégnek (továbbiakban: Vásárló) nem lehet a Szolgáltatóval szemben rendezetlen tartozása.
Javítás menete:
A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Vásárló gondoskodik a Szolgáltató telephelye és a Vásárló telephelye között, mindkét irányban. A nem megfelelő csomagolásból eredendő sérülésekért felelősséget nem vállalunk!
A Szolgáltató szervizébe a meghibásodott eszközt a használt kiegészítőkkel (tápegység, tápkábel, adatkábel, stb.), valamint nyomtató esetén kellékanyaggal (festékszalag, címke, stb.) szükséges eljuttatni, a hiba pontos leírásával és a kapcsolattartó megadásával.
A javításra behozott és átvett eszköz a szervizbe kerül. A javítás megkezdésekor munkalap készül, amely végig kíséri az eszközt egészen annak visszaszolgáltatásáig. A javításokat a beérkezés sorrendjében végezzük!
A Szolgáltató a Vásárló előzetes kérésére, illetve nettó 15.000 Ft felett a meghibásodott készülék javítására ajánlatot ad. A javítás megkezdésének feltétele a Vásárló részéről az ajánlat írásbeli elfogadása. A Szolgáltató a javítás megkezdését előleg fizetéséhez vagy a díj és az anyagköltség előre történő megfizetéséhez kötheti.
Amennyiben az árajánlat alapján a Vásárló nem kéri az javítást, úgy minden esetben bevizsgálási díjat számolunk fel eszközönként, melynek költsége nettó 8.000 Ft
A Vásárló a felmerült bevizsgálási költséget, a kiszállási díjat és a munkadíjat abban az esetben is köteles megfizetni, ha a hiba nem javítható, vagy a Vásárló úgy dönt, hogy a szolgáltatás elvégzésére nem tart igényt.
Javítási árajánlat elfogadása esetén a bevizsgálási díjat nem számlázzuk ki!
A javítás befejezéséről e-mail-ben értesítjük az ügyfeleinket.
A Szolgáltató törekszik a lehető legrövidebb időn belül az eszköz javítására, azonban bizonyos esetekben (pl. a szerviz alkatrészre vár külföldi központból, csak külföldi központban végezhető a javítás) hosszabb időt is igényelhet.
Külföldi javítás válhat szükségessé az alábbi esetekben:
- csak külföldi szakszervizben végezhető javítások/bevizsgálások
- hiányzó, speciális alkatrész
Ezekben az esetekben a várható javítási idő akár 20-30 munkanap is lehet!
Az általános javítási feltételektől eltérő igény esetén egyedi javítási és karbantartási szerződések kötésére van lehetőség.
További feltételek
Kiszállás
Külön kérésre a Vásárló telephelyén is végzünk javítást. Budapest területén és Esztergom 15 km-es körzetében a kiszállási díj nettó 10.000 Ft/alkalom, minden további helyszínen a kiszállási díjon felül nettó 150 Ft/km útiköltséget számítunk fel Budapesttől a Vásárló telephelyéig, oda-vissza úttal számolva.
A kiszállási díj független a kiszállást végzők számától, továbbá az utazás időtartamára óradíj nem kerül elszámolásra.
Amennyiben a javítás előre egyeztetett idejében nem áll rendelkezésre minden a Vásárló által biztosítandó feltétel, hogy a Szolgáltató a helyszíni javítást elvégezze úgy a rendelkezésre állási időt szervizi javítási óradíj alapján félórás egységekben kiszámlázz
Óradíjak, felárak
Szervizünk óradíja: nettó 22.000 Ft
A fenti óradíjra felárat számítunk fel az alábbi esetekben:
- ha a szolgáltatás megkezdését 4 órán belül igénylik
- a szolgáltatás munkanapokon, munkaidőn kívül végzett idejére (munkaidő: munkanapokon 8-16 óra)
- a szolgáltatás munkaszüneti napokon végzett idejére (szombat, vasárnap és ünnepnap)
Az óradíj félórás egységekben kerül kiszámlázásra, ami minden megkezdett órára vonatkozik.
Fizetési feltételek
A számla mellékleteként adott munkalap képezi a számla alapját. Tartalmazza az eszköz javítására fordított munkadíjat (belföldit-külföldit) és az alkatrészek árát, amit a helyszínen készpénzzel vagy bankkártyával lehet kiegyenlíteni, kivéve, ha a felek ettől eltérően állapodnak meg.
Visszavétel, újrahasznosítás
A Szolgáltató által forgalmazott eszközöket és azok tartozékait újrahasznosítás céljából a hatályos jogszabályok értelmében telephelyén díjmentesen átvesz.
Tárolás, megsemmisítés
Az elkészült és el nem szállított készülékek után az értesítést követő 10 napon túl nettó 200 Ft/nap tárolási díjat számítunk fel. A 90 nap után az eszközt újrahasznosításra/megsemmisítésre küldjük, melyről külön tájékoztatást már nem adunk.
Jótállás
Szolgáltató a szervizben elvégzett javításokra, alkatrészekre 90 napos jótállást vállal, kivéve a kopóalkatrészekre, azokra nincsen garancia.