Amikor munkavállalóinkat mobil adatgyűjtővel vagy ipari tablettel látjuk el, olyan, mintha különleges képességekkel bővítenénk ki őket. Ezek a hordozható eszközök hihetetlenül sokoldalúak. Képesek a raktárakban és a kereskedelmi egységekben többféle funkcióit magukba foglalni és azt hatékonyan végezni. Így a napi teendők egyszerűbben és hatékonyabban, valamint nagyobb biztonsággal mennek végbe. Ismertetjük, hogy ez hogyan valósul meg a gyakorlatban! Egyszerűsített raktározás adatgyűjtővel A raktárüzemeltetés kihívásokkal teli feladat, amely alapos szervezést igényel. Az áruk pontos nyilvántartása, az állandó leltározás és a készletek gondos kezelése mind hozzájárulnak a vállalat hatékony működéséhez. A vonalkód címkék világa A raktári munka szíve-lelke a vonalkódos rendszer, amely az adatgyűjtés alapját képezi. Ezen adatok pontos rögzítéséhez kiváló minőségű etikett címkére és címkenyomtatóra van szükségünk. A választásunkat a címkék felhasználási körülményei és célja határozza meg. Címkenyomtatóval gyorsabb és egyszerűbb a munka A raktári készlet gyors változásai miatt fontos, hogy kéznél legyen egy gyors és megbízható címkenyomtató, amely képes nap mint nap megfelelni az új címkék nyomtatásának igényeire. Egy asztali vagy középkategóriás címkenyomtató kiváló választás lehet a raktár méretétől és a termékek mennyiségégtől függően, mivel minőségi munkát végez és a nagyobb raktárak igényeinek is megfelel. Mobil adatgyűjtés a hatékonyságért Egy hatékony adatgyűjtő eszköz, mint a Zebra TC21 adatgyűjtő lehetővé teszi a dolgozók számára, hogy a raktár teljes területén mozogva, pontos és hibamentes adatokat gyűjtsenek. Ez az eszköz több különböző készülék funkcionalitását is képes egyesíteni, így hatékonyabban végezhetjük a mindennapi feladatokat. Felhő alapú ügyviteli rendszer A hatékony raktári munkához egy megbízható készletkezelő és számlázó szoftver is szükséges, amely támogatja a vonalkódok gyors és pontos feldolgozását. Egy olyan ügyviteli rendszer, mint a Logzi lehetőséget biztosít az önálló adatgyűjtésre és a felhőalapú alkalmazás még hatékonyabb munkavégzést tesz lehetővé. Összefoglalva az adatgyűjtő, címkenyomtató és egy kiváló ügyviteli rendszer már rövid távon is segítik a webáruházak és vállalkozásunk hatékonyságának növekedését és csökkentik a felesleges költségeket, miközben a raktári munkafolyamatot egyszerűsítik és modernizálják.