Zebra Extra Garancia
A vonalkódtechnikai eszközöket gyártó cégek termékeikre általában 1 éves jótállási időt biztosítanak, azonban bárkivel előfordulhat, hogy ennek lejárata után hibásodik meg az eszköz, vagy egyszerűen a hétköznapi használat során éri baleset a készüléket. A Zebra kiterjesztett garancia ezekre az esetekre nyújt védelmet!
Extra garancia vásárlása esetén a Zebra vállalja az eszközök jótállásának időbeni kiterjesztését, valamint többlet szolgáltatások hozzáadását 3, 5 vagy 7 éves futamidejű szervizcsomag keretében. A szervizszolgáltatás egy költséghatékony megoldás, mely előre tervezhető karbantartás/javítási költséget eredményez az üzletmenetben.
Standard jótállási szolgáltatások:
- Átlagosan 10-25 munkanapos átfutási idő
- Angol nyelvű telefonos Zebra technikai segítség nyújtás a hétköznap, a vásárlástól számított 90 napon keresztül (kivétel Nemzetközi ünnepnapok)
- Kiterjed az anyag és gyártási meghibásodásra
- Ingyenes OS szoftverfrissítés a vásárlástól számított 90 napon keresztül
- A meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelye és az Ügyfél telephelye között, mindkét irányban.
- WebMaxx EXTRA: cégünk a vásárlástól számított 90 napon keresztül díjmentesen magyar nyelvű telefonos technikai segítséget biztosít hétköznapokon, nyitvatartási időben (kivétel ünnepnapok). A szolgáltatás keretében az eszközök beállításával, használatával kapcsolatban felmerülő kérdésekre szakképzett kollégáink a lehető leghamarabb választ adnak.
Zebra szerviz csomagok előnyei:
- 3, 5 vagy 7 évig terjedő biztonságos üzemeltetés, előre kalkulálható költségek mellett
- Tervezhető javítási, csere határidő
- Zebra gyártói szerviz végzi az eszközök javítását/karbantartását, kizárólag új alkatrészek felhasználásával
- Új eszközök beszerzését követően szerviz szerződés nélkül a Zebra ügyfélszolgálat 90 napig áll az ügyfél rendelkezésére, míg szerződés esetén a csomag teljes időtartama alatt
- Adatgyűjtők esetén ingyenes diagnosztikai szoftvert biztosít a Zebra az eszközhöz, mellyel az alábbi teszteket lehet elvégezni: OS állapot, akkumulátort töltési szín és állapot, WiF-i/Bluetooth/GPS diagnosztika
- Szervizszerződés kötése esetén az ügyfél hozzáférést kap egy online tréning portálhoz (angol nyelvű), ahol mélyrehatóan megismerhető a készüléket.
Zebra szerződéskötési lehetőségek:
- Service form the Start: a legkedvezőbb áron a vásárlástól számított 30 napon belül rendelhető meg az eszközhöz, melynek előnye, hogy magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is.
- Service Center Select: 30 nappal a vásárlás után is köthető az eszközre szerviz csomag, ennek hátránya a magasabb ár, továbbá csak extra költségért igényelhető a „Teljeskörű garancia" kiegészítés.
Teljeskörű garancia (Comprehensive Coverage) kiegészítés:
A teljeskörű garancia lefedettségénél kivételt képeznek azok a hibák, amelyeket jogosulatlan beavatkozás, közvetlen hőnek kitett sérülés vagy más természeti kár okozott, beleértve a szándékos rongálást is! A szolgáltatás a termék típusától függően az alábbi problémákra vonatkozik:
- Asztali, középkategóriás és ipari nyomtatók esetén a teljeskörű garancia magában foglalja a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javításának díját és alkatrész költségeit, valamint kiterjed a nyomtatófej cserére is.
- Mobilnyomtatók esetén az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásán kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, nyomtatófejre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra, törésre is vonatkozik.
- Vonalkódolvasóknál és adatgyűjtőknél az akkumulátorral kapcsolatos meghibásodásokon kívül (extra költségért ez is igényelhető), a mindennapos használat során felmerülő meghibásodás javítására, alkatrészköltségekre, valamint rendeltetésszerű használat mellett a kozmetikai kopásra (pl. billentyűzet), törésre (eszköz házra, alkatrészei, kijelzős, stb.) és kiegészítőkre (pl. akkumulátor fedél, stb.) is vonatkozik.
Szervizcsomagok:
- Zebra OneCare Essential (3 vagy 5 év): az ügyfél minden szükséges támogatást megkap a vásárolt eszközhöz, hogy megbízhatóan és előre tervezhető költségek mellett működjenek. Ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a szerviz szolgáltatást, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is.
Essential csomag esetén ha a Brno-i Zebra szervizközpontba beérkezett hibás eszköz javítását 3 munkanap alatt nem tudja elvégezni a gyártó, abban az esetben az eredeti eszközzel megegyező új készüléket küld vissza az ügyfél részére (kivétel speciális konfiguráció).
Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)!
Átfutási idő: a hibás eszköz érkezésétől számított 6 munkanap (az első nap a beérkezést követő első munkanap)
Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
- Zebra OneCare Select (3 vagy 5 év): az Essential csomag bővített változata, mely a "következő munkanapi csereeszköz" szolgáltatást is tartalmazza, továbbá ha a vásárlástól számított 30 napon belül vásárolja meg az ügyfél a csomagot, abban az esetben alapból magába foglalja a „Teljeskörű garancia” (baleseti jellegű meghibásodásokra is fedezetet nyújt) kiegészítést is. A Select csomag emelt szintű technikai ügyféltámogatást és 24 órás angol nyelvű telefonos támogatást a hét minden napján (kivétel nemzetközi ünnepnapok).
Csere eszköz küldése esetén külön megállapodás hiányában (commissioning service) a készülék gyári standard állapotra van beállítva, így a felhasználó saját applikációja, beállításai nincsenek rajta, valamint az eszközön mindig a legfrissebb OS található (így esetlegesen eltérés lehetséges)!
Átfutási idő: amennyiben munkanapon 12:00-ig az eszköz megérkezik a Webmaxx telephelyére, a gyártó még aznap indítja a csere eszközt Brno-ból a Vásárló címére (kivétel Nemzetközi ünnepnapok).
Szállítási költség: a meghibásodott eszköz szállításáról külön megállapodás hiányában a javítást kérő Ügyfél gondoskodik a Webmaxx telephelyére. A javított vagy cserélt készülék visszaszállításáról a Zebra szervizközpont gondoskodik.
- Zebra OneCare Essential Long Therm (7 év): a csomag az Essential szolgáltatásait biztosítja, de akár 7 éves időtartamra, évenkénti fizetési kondícióval. A szerződés felmondására 3 év után nyílik lehetősége a felhasználónak, majd ettől kezdve évente bontható fel a megállapodás.